środa, 23 lipca 2014

Dzień 5 - Wierzenia Słowian

Dzień Dobry Rodzice! 
Dziś Zuchy bardzo leniwie wstawały! Wieczorna wizytacja musiała bardzo zmęczyć Zuchy, ale zostaliśmy bardzo pochwaleni. Wszystkim bardzo podobał sie nasz oboz. Harcerze przygotowali śmieszne teatrzyki, a zuchy zaśpiewały poznane Słowiańskie piosenki. 
Dziś zaraz z rana czerwone czapki otrzymały plecaczek, pełen słodkości, picia i kanapek i wyruszyły na pierwszą górską wędrówkę. Ciekawe czy dadzą radę? 
Żółte czapki za to rozpoczęły dzień śpiewem, grami i zabawami. Poznały Bogów, w jakich wierzyli Słowianie, a na koniec wykonają maski z gipsu. Zdjęcia już niebawem. ;) 











Na ciszy poobiedniej zuchy zabrały sie za wykonywanie zadań na znaczek zucha i na sprawności. Nie było łatwo niektórych wykonać ale zuchy jak to zuchy dały rade. Czerwone czapki wróciły lekko spóżnione, jednak warto było pójść troche dalej by zobaczyć ruiny zamku oraz Lwią Skałę 
Po kolacji Zuchy znowu brały udział w apelu harcerzy. Zaraz po nim troche potańczylismy i pospiewalismy. Na zakończenie dnia zorganizowaliśmy WIELKIE CZYTANIE BAJEK. Zuchy w skupieniu siedziały i słuchały bajki o "Niecierpliwym Maciusiu". 
Pożegnaliśmy dzień "słoneczkiem" 
Dobranoc Kochani Rodzice. 

PS 
Dzis przyszła duuuuza partia listów. Bardzo dziękujemy i czekamy na kolejne. My rowniez zapelnilismy skrzynkę pocztowa. ;)





71 komentarzy:

Agnieszka Zbyszek i Oguśka pisze...

Czekałem cały dzień na nowe zdjęcia. Super humory nie opuszczają zuchów jak widać ani na chwilę.
Korneliusie mama prosi abyś zmieniła buty bo cały czas widać Cię w zielonych, całujemy Cię mocno i pozdrawiamy wszystkich obozowiczów.
Dobrej pogody i dużo sił na zabawę i wyprawy :)
Zbyszek Agnieszka i Oguśka

Unknown pisze...

Obóz macie super!!! GRATULACJE !!! na bloga wchodzę kilka razy dziennie ... i za kazdym razem myslę" KIEDY BEDĄ KOLEJNE ZDJECIA" i" CZY BEDZIE NA NICH MOJA JULA"....a tu niespodzianka...Bardzo dziękuję druchnie za złapanie buzi Juleczki....Pozdrowionka dla wszyskich i buziaki dla JULI KLAUDI I ZUZANKI

Anonimowy pisze...

Gratulacje dla wszystkich Zuchów.
Są dzielni i wytrwali.
Wielkie całusy dla Norbiego . Kochamy Cię. Pozdrów Wiktorka od mamy i taty.
Powodzenia i miłej zabawy.

Dorota Płomińska pisze...

Małgosiu. Super, poszłaś w góry. Jestem ciekawa czy będzie Ci się podobało. Ja bardzo lubie chodzić po górach, ale dawno nie byłam. Fajnie, że jesteś na zdjęciach, bo mogę cię obserwować. Komentujemy z tatą wasze przygody i cieszy nas, że macie tak urozmaicone zajęcia. Nowe wyzwania i atrakcje rozwijają zainteresowania. Zapewne po koloniach bedziesz chciała wiedzieć znacznie więcej o rzeczach, z którymi spotkasz się po raz pierwszy. Pamiętaj, że bardzo Cię kocham. Pozdrowienia od babci Zeni. Od nas jak zwykle buziaki i uściski. Mama. Tata też.

Anonimowy pisze...

DZIEKI ZA FOTO I INFORMACJE'NIE MOGLEM SIE JUZ DOCZEKAC!MARYSIU! DZIELNY JESTES ZUCH! TATA WOJTEK

Justyna Barańska pisze...

Do Matyldy i Szymona - sądząc po zdjęciach (wreszcie widzę jakiś uśmiech na twarzy) świetnie się bawicie :) Matysiu dziś twoje ukochane wyjście w góry SUPER, Szymon extra samolot zrobiłeś ;) Przypominam Ci że masz tylko 7 szt koszulek i jak będziesz zmieniał je codziennie, to Ci ich za chwilę zabraknie! Bardzo Was kocham mama

Agnieszka mama Zosi G. pisze...

Nawet nie wiecie z jakim zniecierpliwieniem przeglądam blog w oczekiwaniu na nowe wiadomości i zdjęcia i oddycham z ulgą gdy wreszcie się pokażą. Mam nadzieję Zosiu , że dałaś radę wędrując po górach. Poproszę jeszcze o zdjęcie Sznycla bo się niepokoję:)

edyta pisze...

Ja podobnie jak inni rodzice od samego rana zaglądam na bloga co 15 minut w oczekiwaniu na nowe zdjęcia i obozowe wieści ;))))Jak to się człowiek szybko do dobrego przyzwyczaja :) Bardzo dziękuję druhno Dominiko za czas poświęcony na zdawanie nam relacji !!!
Majeczko! Wyglądasz na zadowoloną, mam nadzieję że bawisz się super! Zazdroszczę Ci wycieczki w góry! Zaczynam odliczać dni do naszego wyjazdu - Ty już będziesz zaprawiona w górskich wędrówkach - pewnie dasz nam wycisk;)
Kocham Cię bardzo córciu - buziaki od taty, Tomka i oczywiście najbardziej soczyste od Zojki :)

Edyta Gawełek

Unknown pisze...

Hej malutka dziś wyruszyłaś na górską wycieczkę Rewelacja.Bardzo podobasz mi się w tej czerwonej czapce. Zdobywaj nowe sprawności żebym miała co przyszywać ;)) wystawiaj bardziej buźkę do zdjęć . Miło było usłyszeć dziś twój kochany głosik! Kochamy Cię mama tata Zuzka i królik

Rodzice Franka pisze...

Franek cieszymy się bardzo, że potwierdziłeś dziś jak dobrze się bawisz i że wszystko u Ciebie w porządku:)Na pewno wycieczka na zamek ( jak się domyślam Chojnik) była fascynujaca dla Was. A cięzko się tam wchodzi...Synku wazna informacja -zmieniaj proszę ciuchy. Miłego wieczoru i spokojnej nocki. Mama i tata.

Magda Rojewska pisze...

Ale fajne zdjęcia, miło się ogląda rozesmiane zuchowe buzie. Dziękujemy Druhnie Dominice :-) Ciekawe jak czerwone czapeczki poradzily sobie na górskim szlaku :-) Synus serdeczne pozdrowienia od babci i dziadziusia. Napisz do nich kilka słów bo są ciekawi jak sobie radzisz .......... Całuję mama

Mirek pisze...

Ciekawa jestem tych masek z gipsu... Mam nadzieję że wszystkie wyjdą super. Czekamy na zdjęcia. Pozdrowienia dla wszystkich Zuchów, Kadru i Harcerzy.
Norbi miłego wieczoru i słodkich snów - mama i tata

Anonimowy pisze...

Kwaśna mina Hubusa podczas robienia maski, więcej uśmiechu. Czekamy na zdjęcia masek. Darii cały czas szuka Cię na zdjęciach. Napisz jakiś list. Pozdrawiamy zuchy, harcerzy i wszystkich pozostałych na obozie.

Anonimowy pisze...

Mama Julii Ważyńskiej.Mam nadzieję,że wszystkim zeszły z twarzy te gipsowe maski i nikt nie straszy. Cieszę się, że druhna codziennie uaktualnia bloga. To miłe. U mnie w pracy już wszystkie dziewczyny codziennie oglądają ze mną zdjęcia. Całuję w Julki uśmiechnięty dzióbek.

Anonimowy pisze...

Babcia Zosi Zimnickiej. Ależ macie atrakcji... wędrówki po górach, słodycze, kanapki to super. Ciekawa jestem Zosiu czy Tobie się to wszystko podoba, myślę, że tak. Na pewno będzie co wspominać. Wysłałam listy i czekam na odpowiedz. Pewnie masz mało czasu na pisanie - wybaczam. Mocno całuję i pozdrawiam Babcia Mirusia

Maria Chromicz pisze...

Kasiu, świetne kiteczki. Jesteś rozpoznawalna nawet z tyłu :)
Całusy od całej naszej trójki :)

Anonimowy pisze...

Całuski dla Karolinki Markowiak
Duże te plecaczki ze słodyczami
mam nadzieję ze wystarczyło na wejście na szczyt i zejście z góry.
babcia Irena

Anonimowy pisze...

Sama chciałabym być na tym obozie:-) Super zabawa! Pozdrowienia dla wszystkich Zuchów oraz kreatywnej kadry!Całuski dla Asi Bednarskiej od mamy i taty. Listy wysłane Asiu:-)

Anonimowy pisze...

Rodzice Adama Rosowskiego. Adasiu kochamy Cię bardzo i całujemy. Martwimy się tymi nadchodzącymi deszczami. Przetrwaj dzielnie te burze i pamiętaj żebyś nie chodził w mokrym ubraniu. Napisaliśmy do Ciebie list. Pozdrowienia dla Kadry Obozowiczów i MaciusiaSz.

Dziadkowie Franka pisze...

Franuś, dzielny Zuch z Ciebie widać. Chyba weselej Wam na tych koloniach niż na tych , na których dziadek bywał w dzieciństwie-pamiętasz opowiesci?
Pozdrawiamy serdecznie Ciebie, wszystkich kolegów i kadrę.

Anonimowy pisze...

Nie moge sie oderwac od tego blogu! :D Hubalku mam nadzieje,ze swietnie sie bawisz,tak milo oglada sie Wasze zdjecia!Natalia,Arek i Arjen

Anonimowy pisze...

Karinko jestem z ciebie bardzo dumna że tak świetnie sobie radzisz obóz to dobra szkoła życia miło widzieć uśmiech na twojej buzi caluski pa pa babcia. Irenka

Anna Darnowska pisze...

Pozdrowienia od mamy i taty. Bardzo cieszymy się z pochwały. Jesteś dzielnym chłopakiem. Ciekawa jestem jak będzie na górskim szlaku? Dasz radę! My z tatą też wybieramy się w góry. Całuski.

Anonimowy pisze...

Do Karolinki Markowiak: na każdym zdjęciu jesteś uśmiechnięta, widac, że bardzo, bardzo Ci się podoba. Trzymamy za ciebie kciuki. Wujek Piotrek z rodziną

Ewa Mytkowska pisze...

Kochany Kubusiu myślę o Tobie codziennie. Cieszę się, że się dobrze bawisz :) Mam nadzieję, że nie zmyła was ulewa. Wkrótce dostaniesz ode mnie list. Tata jest już w domu. Mama Ewa :)

Anonimowy pisze...

Cały czas czekam na zdjęcia DRWALI, bo na żadnym zdjęciu nie mogę rozpoznać Maciusia.Napewno, tak jak wszystkie Zuchy, bawi się świetnie tylko nie lubi pozować do zdjęć.Jak udały się maski? Która była najładniejsza,a która najśmieszniejsza? Pozdrawiam Druhnę Dominikę,życzę wszystkim dalszych wspaniałych atrakcji ucałowania dla Maciusia babcia Krysia.

Unknown pisze...

Krystianku,ciekawa jestem jaka ta maska Ci wyszła, bo model pozował wspaniale.Nie mogę doczekać się efektu:-)
Zmień buty na sandały bo prawie cały czas chodzisz w klapkach.Buziaki

Unknown pisze...

Krystianku,ciekawa jestem jaka ta maska Ci wyszła, bo model pozował wspaniale.Nie mogę doczekać się efektu:-)
Zmień buty na sandały bo prawie cały czas chodzisz w klapkach.Buziaki

Anonimowy pisze...

Z takimi plecaczkami, tak zapakowanymi Zuchy na pewno dały radę 😄

Krolinka Markowiak, na pewno świetnie się bawisz 😄
Buziaki od Miłoszka, Zuzy, Asi i Przemka !!

Pozdrowienia dla Wszystkich obozowiczów 😄

Unknown pisze...

Cześć Króliku. Widzimy że obozowanie rozkręca się - gitara i śpiew i zabawa.na Was też już czas na górskie wędrówki w końcu Śnieżka tak blisko :-) Czekamy na nowe zdjęcia... Całujemy mocno Rodzice Kasia i Paweł T.

rodzice kacpra pisze...

Witaj Kacperku, bardzo sie cieszymy ze byles na wyprawie w gorach. Ciekawi nas gdzie byla ta wyprawa? W Łodzi leje liczymy na to ze wasza zaloga bedzie miala dobra pogode. Juz wieczor wiec kolorowych snow i do jutra. Calujemy mama i tata.

Dorota i Marcin Płomińscy pisze...

Małgosiu. Ale widoki... Zwiedzaj, oglądaj, zapamiętaj. Zmęczyłaś się chodząc po górach? To było wyzwanie. Ale z powrotem z górki i pewnie przekonałaś się, że nie zawsze lepiej schodzić niż wchodzić. Na rowerze jest inaczej. Tata jest ciekawy czy zgubiłaś czapeczkę, bo na ostatnich zdjęciach tylko ty jej nie masz.

Wieczorem padał deszcz także u nas. Padał i padał jakieś 3 godziny. U Was chyba też trochę pomoczyło. Mam nadzieję, że dostałaś już jakieś listy. Mnóstwo buziaków i uścisków dla Ciebie, twoich koleżanek i kolegów oraz dla kadry. Mama , tata i Monika.

Unknown pisze...

Do Huberta Klimka

Pozdrowienia dla Zucha Huberta i wszystkich obozowiczów;)
Hubus mamy nadzieję, że bawisz się super, czekamy na fotki z twoim udziałem. Ściskamy mocno, Czuwaj!!!
Ciocia Marta,Maja i wujo Wojtek

Robert Dudkowski - Tata Hubala pisze...

Serwus Hubalu!
Stary, jestem pod wrażeniem, widzę,że nie marnujesz czasu. Mam nadzieję, ze się dobrze bawisz ( tak przynajmniej wygląda na zdjęciach ;-) ), codziennie oglądamy zdjęcia i czytamy o Waszych wyczynach, nie mogę się doczekać kiedy mi to wszystko opowiesz. Dbaj o siebie,
całuję gorąco!
Tęskniący Tata ;-)

Anonimowy pisze...

Kochani wędrowcy.
Gratuluje zdobycia okolicznych szczytów. Wyglądacie morowo i profesjonalnie ,wielkie podziękowania dla Druhen i Druhów opiekunów -my rodzice doceniamy.
Serdeczne uściski dla Zosi Kardas
-córciu miłych dni na obozie i kolejnych sprawności . Mama Zosi

mama i tata Franka pisze...

Franek, ale czadowo macie!!! Łezka mi się w oku kręci jak patrzę jak super spędzacie czas i odrazu przypominają mi się moje obozy harcerskie...Podziękowanie dla Druhen i Druhów za zaangażowanie i swietne pomysły:)Całujemy Cię mocno synku , kolorowych snów. Mama i tata.

Artur pisze...

Hejo Oliwcia! Przegladam blog i jest prowadzony fantastycznie. Malutka ciesze sie ze masz usmiechnieta buzie, ciesze sie ze sie swietnie bawisz!!! Kochamy Cie, goracy buuuuuziak do Ciebie leci!!!

Anonimowy pisze...

Witaj Wikusiu i Piotrusiu. Codziennie oglądamy wasze zdjęcia, cieszymy się,że dobrze się bawicie, że dajecie radę chodzić po górach. Bawcie się, odpoczywajcie i zwiedzajcie. Wasze wesołe przygody będziemy śledzić codziennie. Stęskniona Babula Gosiula i Januszek z Koluszek.

Unknown pisze...

Wow. Kamilku no to pierwszą wędrówkę górską masz już za sobą. Mam nadzieję, że bez problemu dałeś radę.
Gumki, o które prosiłeś zamówiłam, ale będziesz musiał na nie jeszcze trochę poczekać. Buziaki.

Mama Ania pisze...

Witam, jak dobrze że są te codzienne relacje i zdjęcia z waszego wypoczynku:) Widać , że bawicie się świetnie...tak trzymać!Pozdrowionka dla Klaudii...Zuzi...Julki i wszystkich uczestników .

Dorota Płomińska pisze...

Małgosiu. Tatuś właśnie pojechał odwieźć Monikę i Kamila na dworzec. Pojechali na kilka dni odpocząć. Zazdroszczą Ci, że tak miło spędzasz czas. Mówili, że będą zwiedzać. U nas pada deszcz. Z małą przerwą to właściwie od wczoraj. Widziałam na zdjęciu, że Tobie kalosze też się przydają. Bez względu na pogodę bądź uśmiechnięta i szczęśliwa. Kocham Cię i jak zwykle przesyłam buziaki i uściski. Mama.

Magda Rojewska pisze...

Dzień dobry. W Łodzi pada deszcz, a właściwie leje. Mam nadzieję że Słowiański Gród omina deszcze ........może jakieś czary ? :-) Super , ze macie wycieczki w gory. Mam nadzieję ze dzielnie to zniosłeś i podobało Ci się na górskim szlaku. Szymonku masz tylko kilka koszulek więc w miarę możliwości nie zmieniaj ich codziennie :-) Życzymy Ci miłego dnia :-**********

Anonimowy pisze...

Wikula-moja mała wedrowniczka.Jestem z ciebie dumna, ze tak super maszerujesz po gorach.Pietrucha-jestem ciekawa jak udala ci sie maska.musieliscie miec fajna radoche gdy je robiliscie :-) powodzenia na dzisiejszej wyprawie w góry. Caluje was mocno.Mamuska Marta

Anonimowy pisze...

Mama Zuzi Wolańskiej
Ja jak inni Rodzice serdecznie dziękuje Całej Kadrze, a zwłaszcza Druhnie Dominiec za poświęcony czas na zdjęcia i opisy. Sa super!!!!!!!!!!!
Z niecierpliwością czekam na nowe zdjecia i opisy. Pomysły są super. Przy tak dobrej organizacji i tylu pomysłach Zuchy nie mogą się nudzić. WIELKI SZACUN!!!!!!! Pozdrowienia dla KRAWCOWYCH, a zwłaszcza dla Zuzki, Julci i Klaudii. Buziaki

Dagmara pisze...

Dzień dobry!
Pozdrowienia dla wszystkich Zuchów i wytrwałej Kadry. Super organizacja. Dziękujemy za zdjęcia i opisy.
Norbi miłej zabawy, kochamy Cię bardzo mocno. Pamiętaj że jesteśmy z Tobą. Bądź wytrwały jak na prawdziwego Zucha przystało.
Pozdrowienia od babci Ani i Kasi oraz dziadka Kazia i Zbyszka.
Pozdrów Wiktorka oczywiście jak dasz radę.
mama i tata


Anonimowy pisze...

Kochana Karinko tak strasznie byłam szczęśliwa,że mogę chwilę z tobą porozmawiać.Z twoich opowieści ,wychodzi na to że bawisz się super.Mam nadzieję że list dotarł do ciebie.I bardzo ci dziękuję za uśmiech na zdjęciu.BUZIAKI MAMA

Anonimowy pisze...

Babcia Zosi Zimnickiej. Witajcie - Zosieńko i wszyscy uczestnicy Obozu. Wczoraj to pewnie uczestniczył w waszych zabawach deszcz. U nas jak zaczęło podać wczoraj to leje do dzisiaj i to coraz mocniej. Myślę, że i w taka pogodę Wasi druhowie i druhenki mają przygotowane świetne zabawy. Bardzo serdecznie pozdrawiam całą KADRĘ - życzę wytrwałości. Całuski Babcia Mirusia

Rodzice Kacpra pisze...

Cześć MISTRZUNIU,
Jak się spało? Ciekawe czy u was padało bo w Łodzi leje i jest paskudna pogoda. W sam raz na czytanie książek. Czekamy na kolejne zdjęcia na stronie bo to dla nas wielka radość śledzić Wasze przygody.To tak jakbyśmy byli przy Tobie. Ubieraj się ciepło i dbaj o siebie żebyś się nie rozchorował bo przed Tobą będzie jeszcze cały miesiąc wakacji.Ciekawe co dzisiaj będziecie robić? No nudzić to się na pewno nie będziesz. Baw się dobrze kochamy cie mama i tata

PS.Jesteśmy pełni uznania dla kadry i dziękujemy za zapał i zaangażowanie.

Pomocnik BHP pisze...

Witaj Kingusiu :) mam nadzieję u was śliczna pogoda bo w Łodzi pada :(. Wysłałam ci list ale pewnie nie zdążył jeszcze dotrzeć do ciebie wczoraj.Na pewno dostaniesz go przy następnej dostawie pełnego worka listów do obozu ;). Ciekawa jestem tej maski, może uda się ja przywieźć do domu na pamiątkę ;)Kiedy ty wyruszysz zdobywać górskie szlaki?
Dziękuję całej kadrze za opiekę i zdjęciową relację :)
Pozdrawiam,przesyłam całusy dla Kingusi.Mama i tata

Anonimowy pisze...

Krawcowej Kssi-Pelasi i wszystkim Zuchom życzymy szybkiego powrotu ciepłego słoneczka i świetnych humorów! Nasze góry są piękne także w czasie deszczu

Dziadkowie z Jelonki

Unknown pisze...

Pozdrawiam całą kadrę i dziękuje za włożony trud w relacjonowania każdego dnia ;)) Olinka widzę że kalosze służą całuski od całej naszej trójki, babcia Lucynka też przesyła buziaki i codziennie ogląda z nami zdjęcia

Justyna Barańska pisze...

Matyldo i Szymku, jak Wam się spało? Wczorajszy dzień był pełen wrażeń - mam nadzieję że było SUPER :). U nas leje, jak już na pewno wiecie, a Wam napadało do namiotów? Całuski i buziaczki od mamy i taty :)
Zdjęcia są super - bardzo, bardzo dziękujemy całej Kadrze za opiekę nad naszymi pociechami, stałą relację z poszczególnych dni - to co robicie jest naprawdę wielkie :)

Anonimowy pisze...

Babcia Zosi Kardas. Witaj Kochana Zosieńko.Dzięki wspaniałym informacjom z bloga mogę sobie przypomnieć swoje harcerskie obozy.
Widzę ,że jesteś zadowolona z czego się bardzo cieszę.Przesyłam Ci deszczowe,ale bardzo mocne uściski.Babcia Tereska

Anonimowy pisze...

HEJ CORUNIU .JAK MINAL DZIEN.CIEKAWE. JAKS U WAS POGODA W LODZI PADA POZDROWIENIS OF DUSII I CZARNEJ. ZADZWONIMY MAMA KAMILA I.TATA WOJTEK

Anonimowy pisze...

Czuj

Kasia, mama Franka pisze...

Cześć synku, brak dziś zdjęć na ta chwilę i nie moge się już doczekać jak zobaczę znów Twoja kochaną buźkę.
Całuję cię mocno mama:)

Unknown pisze...

Cześć Kamilku. U nas w Łodzi paskudna pogoda, mam nadzieję, że u Was nie jest aż tak deszczowo. Ciekawa jestem co dzisiaj porabialiście. Pozdrowienia dla całego namiotu Kowali:)
Wyczekuj listu ode mnie.

Dorota i Marcin Płomińscy pisze...

Małgosiu. Próbowałam się dodzwonić, ale nie udało mi się. Może była burza, albo brak zasięgu, a może druhna miała rozładowany telefon. Spróbuję innego dnia. U nas ciągle pada. Mam nadzieję, że u Was lepsza pogoda i Was nie zaleje. Pamiętaj, żeby nosić suche ubrania. Pozdrowienia od babci Zeni. Od nas całusy. Mama i tata.

Anonimowy pisze...

Cześć wszystkim obozowiczom:-)
U nas leje, cieszę się że u Was nie i mieliście wycieczkę w góry, tylko pozazdrościć. Synku ciekawa jestem jak sobie radzisz?, pewnie na tęsknotę nie masz czasu przy tylu zajęciach. Mam nadzieję, że pomagasz małym zuchom bo Ty już od września jesteś prawie harcerz. Przesyłam Ci milion tęsknych buziaczków, ucałuj Patryka:-)
Monika mama Sielaków

Anonimowy pisze...

Do Karolinki Markowiak:
Cześć Karolinka! Obejrzałam właśnie jeszcze raz wszystkie zdjęcia i widać na nich, że świetnie się bawisz! Mam nadzieję, że każdy kolejny dzień będzie jeszcze lepszy i wrócisz z pięknymi wspomnieniami, które koniecznie musisz mi opowiedzieć.
Razem z wujkiem Piotrkiem i ciocią Marzeną przesyłamy Ci buziaki i nie możemy się doczekać, żeby znowu Cię zobaczyć.
Ola. :)

Adrianna Dobrzańska-Dudkowska mama Hubala pisze...

Kochany Hubalku,
jesteśmy z Ciebie baedzo bardzo dumni, że dzielnie przeszedłeśtaki chrzest zuchowy!Zazdroszczę Wam wyprawy górskiej i nie moge się doczekać kiedy razem ruszymy w góry,
Kocham Cię strasznie
Mama

Anonimowy pisze...

Brawa dla dzielnej Karolinki
Zdjęcie na Lwiej Skale śliczne
buziaczki
babcia Irena

Magda Rojewska pisze...

Cześć synuś. Z niecierpliwością oczekujemy na jakieś informacje co u Was słychać. W domu wszystko w porządku , tylko jakoś pusto i cicho bez Ciebie. Pozdrowienia dla chłopaków. Czekamy na list od Ciebie bo nasz już wysłany :-)

Anonimowy pisze...

Anonimowy pisze...
Pozdrawiam wszystkich uczestników obozu,w szczególności dziewczyny z Kaletnika.Wielki szacun dla całej kadry,a w szczególności dla Strażaków z Łodzi.Mamy nadzieję że pogoda się poprawi i dacie jeszcze większy wycisk wszystkim Zuhom.Całuje gorąco ZOSIĘ ZIMNICKĄ I NATALIE BLOCH.P.S.Trzymam za was kciuki i mam nadzieje że jako dziewczyny z folku będziecie najdzielniejsze.

24 lipca 2014 20:06

Anonimowy pisze...

Pozdrowienia dla wszystkich zuchów, druhen i druhów. Wiele cierpliwości i pogody ducha. Mało deszczu, dużo słońca życzy mama Druhny Moniki

Anonimowy pisze...

Kochane Zuchy
U nas leje mam nadzieję ze u Was troszkę się przeciera.
Pozdrowienia dla czerwonych czapeczek ucałowania dla Zosi Kardas
Ps Czy jesteś zdrowa?
Mama

Anonimowy pisze...

Do Huberta Klimka
Tata obiecał pisać do Ciebie. Ja będę więcej wysyłać listów. Daria za Tobą tęskni, Ma narysować dla Ciebie laurkę w żłobku, dołożymy ją do listu. Buziaki przesyła babcia Bożenka i dziadek Zdzichu. Baw się dobrze. Buziaki dla wszystkich

Dorota Płomińska pisze...

Cały dzień czekam na jakieś wieści i zdjęcia. Może zawiódł internet? Zapewne nie jestem odosobniona. Druhno Dominiko, proszę o jakiś wpis. Do dobrego człowiek szybko się przyzwyczaja, a jak jeden dzień brak fotorelacji to już bardzo brakuje. Pozdrawiam. Mama Małgosi, Dorota Płomińska.

Rodzice Kacpra pisze...

Cześć Synku, czas szybko mija i to już sześć dni jak wyjechałeś. Jaka u Was pogoda? w Łodzi nadal pada. Nie było wczoraj zdjęć i opisów co robicie ale pewnie dzisiaj coś będzie. Chętnie zobaczymy jak spędzaliście czas. Mamy nadzieje, ze jest Wam ciepło. próbowałam się do Ciebie dodzwonić i było trudno. Jak już mi się udało to okazało się, że jesteś zajęty z chłopakami.Cieszy nas to, że masz nowych kolegów i lubisz się z nimi bawić. Pozdrawiamy wszystkie dzieci i całujemy Cię mocno mama i tata

mama Dagmara pisze...

Witamy wszystkie Zuchy i Kadrę z samego rana. Mamy nadzieję, że Was nie zalało - że dobrze się bawicie.

Norbi Yoda bardzo tęskni. Całujemy Cię bardzo mocno i trzymamy za Ciebie kciuki .
Rodzice

Anonimowy pisze...

Kochana Karinko nie ma żadnych zdjęć,ale mam nadzieję że u was wszystko ok.U nas pogoda brzydka pada deszcz.Kochamy cię mama tata i Ksawcio